Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 14/2018

1. Opis przedmiotu zamówienia: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w
Bolechowicach w dniu 19 sierpnia 2018 r., miejsce imprezy – Bolechowice, ul. Winnica, „Plac przy Aptece”.

 

2. Opis zamówienia:
w ramach zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
a) przygotowania ogródka gastronomicznego serwującego: dania z grilla, dania obiadowe i barowe, napoje
zimne bezalkoholowe, piwo, napoje gorące (herbata, kawa);
b) przygotowania stoiska z popcornem, goframi, watą cukrową, słodyczami (żeliki itp.), lodami, zabawkami
(balony itp.);
c) wszystkie artykuły muszą być wydawane w jednorazowych plastikowych/papierowych opakowaniach;
d) zapewnienia wyposażenia namiotu (stoły i ławy) na minimum 300 osób;
e) przygotowania dodatkowych min. 200 miejsc siedzących wraz z parasolami;
f) rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora;
g) zapewnienia agregatu prądotwórczego do własnego użytku;
h) zapewnienia dodatkowego grilla, rollbaru oraz stanowiska do wydawania napoi w strefie VIP;
i) zapewnienie obsługi kelnerskiej i wyposażenia strefy VIP (około 80 osób);
j) zapewnienia bezpłatnych 300 posiłków (do wyboru: karczek, szaszłyk, kaszanka, filet z kurczaka,
kiełbaska; pieczywo i dodatki /ketchup, musztarda, ogórek kiszony/; napój lub piwo). Bloczki uprawniające
do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;
k) zapewnienia 250 obiadów wydawanych z bemarów (sztuka mięsa w sosie, ziemniaki, zestaw surówek i
napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;
l) zapewnienia bezpłatnych 150 dodatkowych piw. Bloczki uprawniające do skorzystania wykonuje
organizator imprezy;
m) zapłaty 1 000 zł /jeden tysiąc złotych/ za wynajem miejsca pod stoiska handlowe;
n) zapewnienia utrzymania porządku w obrębie stoisk i namiotów gastronomicznych, miejsc
konsumpcyjnych pod parasolami w trakcie imprez oraz po jej zakończeniu;
o) wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych;
p) posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych;
r) ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala Wykonawca biorąc pod uwagę charakter
imprezy.

3. Termin realizacji zamówienia: 19 sierpnia 2018 r.

4. W dniu 20.07.2018 r. zamieszczono ogłoszenie do publicznej wiadomości na stronie internetowej
sckipgz.zabierzow.org.pl

5. W terminie do dnia 1.08.2018 r. do godz. 15:00 otrzymano ofertę:
– Profesjonalna Organizacja i Obsługa Imprez „X-Music” Karol Chodacki, ul. Żaczków 2, 32-566 Alwernia

6. Zamawiający – Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów – ogłasza, iż w postępowaniu
w trybie zapytania ofertowego 14/2018 na zadanie pt.: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek
Gminnych w Bolechowicach w dniu 19 sierpnia 2018 r., miejsce imprezy – Bolechowice, ul. Winnica, „Plac
przy Aptece”, wybrano ofertę złożoną przez:

Profesjonalna Organizacja i Obsługa Imprez „X-Music” Karol Chodacki, ul. Żaczków 2, 32-566 Alwernia

Zobacz także...