Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 19/2017

  1. Opis przedmiotu zamówienia: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w Pisarach w dniu 20 sierpnia 2017 r., miejsce imprezy – Pisary, boisko sportowe.

 

  1. Opis zamówienia:

w ramach zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:

a) przygotowania ogródka gastronomicznego serwującego: dania z grilla, dania obiadowe i barowe, napoje zimne bezalkoholowe, piwo, napoje gorące (herbata, kawa);

b) przygotowania stoiska z popcornem, goframi, watą cukrową, słodyczami (żeliki itp.), lodami, zabawkami (balony itp.);

c) wszystkie artykuły muszą być wydawane w jednorazowych plastikowych/papierowych opakowaniach;

d) zapewnienia namiotu z wyposażeniem (stoły i ławy) na minimum 300 osób;

e) przygotowania dodatkowych min. 300 miejsc siedzących wraz z parasolami;

f) rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora;

g) zapewnienia agregatu prądotwórczego do własnego użytku;

h) zapewnienia dodatkowego grilla, rollbaru oraz stanowiska do wydawania napoi w strefie VIP;

i) zapewnienie obsługi kelnerskiej i wyposażenia namiotu w strefie VIP (około 80 osób);

j) zapewnienia bezpłatnych 200 posiłków (do wyboru: karczek, szaszłyk, kaszanka, filet z kurczaka; pieczywo i dodatki /ketchup, musztarda, ogórek kiszony/; napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;

k) zapewnienia 300 posiłków /kiełbasa z grilla, pieczywo, musztarda, ketchup, ogórek kiszony z napojem lub piwem/. Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;

l) zapewnienia 250 obiadów wydawanych z bemarów (sztuka mięsa w sosie, ziemniaki, zestaw surówek i napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;

m) zapewnienia bezpłatnych 150 dodatkowych piw. Bloczki uprawniające do skorzystania wykonuje organizator imprezy;

n) zapewnienia utrzymania porządku w obrębie stoisk i namiotów gastronomicznych, miejsc konsumpcyjnych pod parasolami w trakcie imprez oraz po jej zakończeniu;

o) wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych;

p) posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych;

r) ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala Wykonawca biorąc pod uwagę charakter imprezy.

 

 

  1. Termin realizacji zamówienia: 20 sierpnia 2017 r.

 

  1. W dniu 12.07.2017 r. zamieszczono ogłoszenie do publicznej wiadomości na stronie internetowej sckipgz.zabierzow.org.pl

 

  1. W terminie do dnia 31.07.2017 r. otrzymano jedną ofertę:
  • Profesjonalna Organizacja i Obsługa Imprez „X-Music” Karol Chodacki

 

  1. Zamawiający – Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów – ogłasza, iż w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego 19/2017 na zadanie pt.: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w Pisarach w dniu 20 sierpnia 2017 r., miejsce imprezy – Pisary, boisko sportowe, wybrano ofertę złożoną przez:

Profesjonalna Organizacja i Obsługa Imprez „X-Music” Karol Chodacki

Zobacz także...