Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 20/2019

  1. Opis przedmiotu zamówienia: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w Zabierzowie w dniu 25 sierpnia 2019 r., miejsce imprezy – Zabierzów, Rynek.

 

  1. Opis zamówienia:

a) przygotowania ogródka gastronomicznego serwującego: dania z grilla, dania obiadowe i barowe, napoje zimne bezalkoholowe, piwo, napoje gorące (herbata, kawa);

b) przygotowania stoiska z popcornem, goframi, watą cukrową, słodyczami (żeliki itp.), lodami, zabawkami (balony itp.);

c) zapewnienia wyposażenia (stoły i ławy) – 120 kompletów;

d) przewiezienie, rozłożenie i zwrot parasoli SCKiPGZ;

e) zapewnienia bezpłatnych 150 posiłków /mięso z grilla (do wyboru karczek, szaszłyk, pierś z kurczaka, kiełbasa), pieczywo i dodatki oraz napój lub piwo/ dla zaproszonych gości. Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;

f) zapewnienia bezpłatnych 100 obiadów wydawanych z bemarów (sztuka mięsa w sosie, pieczone ziemniaki lub frytki, zestaw surówek i napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;

g) zapewnienia płatnych 150 obiadów wydawanych z bemarów (sztuka mięsa w sosie, pieczone ziemniaki lub frytki, zestaw surówek i napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;

h) zapłaty 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) za wynajem miejsca pod stoiska handlowe, wpłata w terminie do 5 dni przed realizacją zamówienia;

i) dbanie o czystość terenu imprezy w trakcie jej trwania oraz po jej zakończeniu;

j) pozostawienia terenu wynajętego pod działalność gastronomiczną w takim stanie w jakim został udostępniony;

k) dbania o czystość oraz estetykę ogródka gastronomicznego, zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na odpady, oraz bieżące sprzątanie miejsca, w którym serwowane są posiłki;

l) rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora;

m) wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych;

n) zapewnienia agregatu prądotwórczego do własnych potrzeb, posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych;

0) ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala wykonawca biorąc pod uwagę charakter imprezy;

p) brak możliwości ustawienia dodatkowych stoisk handlowych z innym asortymentem.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: 25.08.2019 r.

 

  1. W dniu 25.07.2019 r. zamieszczono ogłoszenie do publicznej wiadomości na stronie internetowej sckipgz.zabierzow.org.pl

 

  1. W terminie do dnia 8.08.2019 r. godz. 14:00 otrzymano ofertę:

– Profesjonalna Organizacja i Obsługa Imprez X-Music Karol Chodacki, 32-566 Alwernia, ul. Żaczków 2

 

  1. Zamawiający – Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów – ogłasza, iż w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego 20/2019 na zadanie pt. zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w Zabierzowie w dniu 25 sierpnia 2019 r., miejsce imprezy – Zabierzów, Rynek, wybrano ofertę złożoną przez:

 

Profesjonalna Organizacja i Obsługa Imprez X-Music Karol Chodacki, 32-566 Alwernia, ul. Żaczków 2

Zobacz także...