Ruchowe

  • YOGA
  • Body Shape
  • Pilates
  • BPU
  • Pilates/stretching
  • Pilates z piłkami
  • Zdrowy kręgosłup
  • Joga dla najmłodszych

Zajęcia ruchowe dla dorosłych:

Yoga

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich pragnących rozpocząć trening swojego ciała jak i duszy. Uczestnicy mają możliwość zapoznania się z różnymi technikami oddechowymi oraz pozycjami ciała tzw. asanami, co prowadzi do poprawy jakości życia oraz utrzymania w zdrowiu i harmonii swojego ciała.
Zajęcia prowadzi Monika Podleśny.

Poniedziałek 18:15 – 19:10

Zajęcia trwają 55 minut.

Body Shape

Body Shape są to zajecia prowadzone w muzyce. Ćwiczenia są bardzo korzystne dla ciała, a przy tym mogą je wykonywać nawet osoby dopiero zaczynające przygodę z regularnymi treningami. Zestaw ćwiczeń wykonuje się w tempie umiarkowanym co pozwala na skoncentrowanie się na technice i dokładności. Ćwiczenia pozwalają na wzmocnienie poszczególnych partii ciała, tj. klatka piersiowa, pośladki, brzuch, ramiona, grzbiet, uda. Przy ich wykonywaniu stosuje się obciążenia (np. gumy, hantle, stepy).
Zajęcia prowadzi Monika Podleśny.

Poniedziałek 19:15 – 20:10

Zajęcia trwają 55 minut.

Pilates

Pilates to rodzaj treningu o umiarkowanej intensywności, który koncentruje się na wzmacnianiu mięśni głębokich. Jego podstawą jest wykonywanie precyzyjnych, płynnych ruchów, świadomy oddech i maksymalne skupienie na ćwiczeniach. Efekty treningu metodą Pilates to wzmocnienie mięśni, poprawa równowagi i koordynacji ruchowej, wysmuklenie sylwetki, redukcja napięcia oraz rozluźnienie całego ciała.

Zajęcia prowadzi Monika Podleśny.

Środa 19:00 – 19:55

Zajęcia trwają 55 minut.

BPU

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda) – Zajęcia, których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała, a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej. BPU są zajęciami, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć bardzo dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. W trakcie zajęć wykorzystuje się różne przybory takie jak gumy, hantle, obciążniki na nogi, duże i małe piłki oraz platformy do step aerobiku.

Zajęcia prowadzi Monika Podleśny.

Czwartek 19:00 – 19:55

Zajęcia trwają 55 minut.

Pilates/stretching

Są to zajęcia łączące charakter pilatesu i stretchingu. Skupiają się na połączeniu ćwiczeń fizycznych z koncentracją i kontrolą oddechu, a dodatkowo uzupełnione są ćwiczenia rozciągające. Dzięki napinaniu, rozluźnianiu oraz rozciąganiu mięśni zwiększa się ruchomość stawów, wzmacnia ścięgna, poprawia ukrwienie oraz eliminuje napięcia. Zajęcia zalecane są każdemu, kto chce poprawić i utrzymać swoją sprawność fizyczną. Zajęcia przywracają dobre samopoczucie i pozwalają się zrelaksować przy odpowiednim doborze muzyki.

Zajęcia prowadzi Monika Podleśny.

Piątek 9:00 – 9:55

Zajęcia trwają 55 minut.

Cena:

pojedyncze wejście – 15 zł

Karnet miesięczny (4 wejścia) – 60 zł

Karnet miesięczny (8 wejść na dowolne zajęcia z bloku) – 110 zł

Karnet 2-miesięczny (16 wejść na dowolne zajęcia z bloku) – 200 zł


Pilates z piłkami

Ćwiczenia pilates aktywujące mięśnie głębokie z wykorzystaniem dużej piłki, piłki easy ball oraz piłeczki tenisowej. Dzięki przyborom zaangażowanie mięśni jest większe, a zajęcia bardziej atrakcyjne. 
Zajęcia prowadzi Anna Ścibor-Pilch.

Poniedziałek 17:00 – 18:00

Cena:

pojedyncze wejście – 15 zł

Karnet miesięczny (4 wejścia) – 60 zł

Karnet miesięczny (8 wejść na dowolne zajęcia Pilates z piłkami lub Zdrowy kręgosłup) – 110 zł


Zdrowy kręgosłup

Dedykowany dla osób pracujących przy komputerze. Ćwiczenia te pomogą  wzmocnić mięśnie stabilizujące kręgosłup, zwiększyć ruchomości kręgosłupa oraz wyrównać napięcie mięśniowe.
Zajęcia prowadzi Anna Ścibor-Pilch.

Termin

Czwartek 17:30 – 18:30

Cena:

pojedyncze wejście – 15 zł

Karnet miesięczny (4 wejścia) – 60 zł

Karnet miesięczny (8 wejść na dowolne zajęcia Pilates z piłkami lub Zdrowy kręgosłup) – 110 zł


Joga dla najmłodszych

Zajęcia obejmują: rozgrzewkę, ćwiczenia pozycji ciała (asany), ćwiczenia synchronizacyjne, integracyjne, zabawy oddechowe, masaże, ćwiczenia relaksacyjne, krótkie treningi uważności, elementy acro jogi w grupach starszych.  Celem zajęć jest: profilaktyka zdrowotna, kształtowanie nawyku prawidłowej postawy, obniżenie napięć, utrzymanie koncentracji, większa pewność siebie.

Zajęcia prowadzi Barbara Balakowska – nauczyciel wychowania przedszkolnego z 15 letnim stażem, od 4 lat instruktor jogi dla dzieci.

Termin

Sobota

13:00 – 13:30 – dzieci 4 lata

13:40 – 14:20 – dzieci 5-7 lat

Cena:

Karnet miesięczny (4 zajęcie) – 60 zł

Zobacz także...