Zapytanie ofertowe 10/2022 – Dożynki Gminne w Brzeziu – zapewnienie obsługi gastronomicznej
Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów z siedzibą w Zabierzowie, ul. Szkolna 2, zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w Brzeziu w dniu 20 sierpnia 2022 r., miejsce imprezy – Brzezie, boisko sportowe.
2. Opis zamówienia:
- przygotowania ogródka gastronomicznego serwującego: dania z grilla, dania obiadowe i barowe, napoje zimne bezalkoholowe, piwo, napoje gorące (herbata, kawa);
- przygotowania stoiska z popcornem, goframi, watą cukrową, słodyczami (żelki itp.), lodami, zabawkami (balony itp.);
- zapewnienia wyposażenia (stoły i ławy) – 400 osób;
- zapewnienia namiotu dla 100 osób, rozstawienie zgodnie z wytycznymi organizatora;
- przewiezienie, rozłożenie i zwrot parasoli SCKiPGZ;
- zapewnienia bezpłatnych 200 posiłków /kiełbasa w kapuście, pieczywo i dodatki oraz napój lub piwo/ dla zaproszonych gości. Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;
- zapewnienia dodatkowo płatnych 200 posiłków /kiełbasa w kapuście, pieczywo i dodatki oraz napój lub piwo/ dla zaproszonych gości. Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;
- zapewnienie obsługi kelnerskiej dla zaproszonych gości (min. 2 osoby);
- dbanie o czystość terenu imprezy w trakcie jej trwania oraz po jej zakończeniu;
- pozostawienia terenu wynajętego pod działalność gastronomiczną w takim stanie w jakim został udostępniony;
- dbania o czystość oraz estetykę ogródka gastronomicznego, zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na odpady, oraz bieżące sprzątanie miejsca, w którym serwowane są posiłki;
- rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora;
- wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych;
- zapewnienia agregatu prądotwórczego do własnych potrzeb, posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych;
- ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala wykonawca biorąc pod uwagę charakter imprezy;
- brak możliwości ustawienia dodatkowych stoisk handlowych z innym asortymentem.
3. Termin realizacji zamówienia: 20.08.2022 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
I. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania /osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie/,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
II. Oferta musi zawierać:
- formularz ofertowy – na załączonym druku (załącznik 1),
- opis stoisk handlowych; z podaniem ilość, typu asortymentu, cen oraz powierzchni stoisk,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści jak w załączniku nr 2.
III. Nie spełnianie przez Oferenta któregokolwiek z ww warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
5. Kryteria oceny oferty:
- Cena – 60 pkt
- Jakość – 10 pkt.
- doświadczenie we współpracy – 10 pkt.
- możliwości techniczne – 20 pkt.
6. Ofertę należy dostarczyć w terminie do dnia 26.07.2022 r., do godziny 13:00 w formie:
w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@sckipgz.pl
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Majka
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.