Zapytanie ofertowe 11/2022 – Dożynki Gminne w Brzeziu – Wynajem i montaż estrady, wynajem, montaż i obsługa telebimu, zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia, obsługa techniczna, wynajem i obsługa agregatu prądotwórczego.
Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów z siedzibą w Zabierzowie, ul. Szkolna 2, zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia: wynajem i montaż estrady, wynajem, montaż i obsługa telebimu, zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia zgodnego z riderami występujących, obsługa techniczna oraz wynajem i obsługa agregatu prądotwórczego podczas Dożynek Gminnych w dniu 20 sierpnia 2022 r., miejsce imprezy – Brzezie, boisko sportowe.
2. Opis zamówienia:
- scena o wymiarach podestu przynajmniej 10×8 m, scena nie może być mobilna,
- poszycie dachu szczelną, czystą plandeką w kolorze stonowanym,
- boczne ścianki sceny oraz tylny horyzont muszą być szczelne np.: lekki, gęsty materiał, szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody – woda nie może dostawać się bokami oraz tyłem na scenę,
- technika sceny musi umożliwiać powieszenie dekoracji przygotowanej przez Organizatorów,
- scena musi posiadać schody oraz aktualne atesty bezpieczeństwa,
- telebimy zamontowane zgodnie z riderem technicznym zespołu Future Folk na scenie oraz jeden dodatkowy telebim wolnostojący umieszczony w miejscu wyznaczonym przez Organizatora,
- realizacja wizualna programu scenicznego, wyświetlanie znaków firmowych sponsorów wydarzenia na telebimie,
- nagłośnienie imprezy oraz oświetlenie uwzględniające wymogi techniczne występującego zespołu Future Folk,
- nagłośnienie występów dzieci i młodzieży, Klubów Seniora, zespołów ludowych, prowadzącego, odtwarzanie muzyki w przerwach programowych (dostępność min. 4 mikroportów),
- pełna i profesjonalna obsługa techniczno-akustyczna,
- gotowość sceniczna do ustalenia przed wydarzeniem,
- wynajem i obsługa agregatu prądotwórczego do własnych potrzeb,
- zapytanie może być realizowane częściowo.
3. Termin realizacji zamówienia: 20.08.2022 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
I. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
b) posiadają minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji zadań poparte minimum 2 referencjami (przekazane od różnych instytucji),
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania /osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie/
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
II. Oferta musi zawierać:
a) formularz ofertowy – na załączonym druku (załącznik 1),
b) zdjęcie przedstawiające proponowaną scenę oraz wymiary sceny,
c) opis techniczny sprzętu nagłaśniającego oraz sprzętu oświetleniowego,
d) dane techniczne telebimów, przykładowe zdjęcie przedstawiające realizację,
e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści jak w załączniku nr 2.
III. Nie spełnianie przez Oferenta któregokolwiek z ww warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
5. Kryteria oceny oferty:
- Cena – 60 pkt
- Jakość – 10 pkt.
- doświadczenie we współpracy – 10 pkt.
- możliwości techniczne – 20 pkt.
6. Ofertę należy dostarczyć w terminie do dnia 26.07.2022 r., do godziny 13:00 w formie:
w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@sckipgz.pl
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Majka
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.