Zapytanie ofertowe nr 14/2018 – Dożynki Gminne w Bolechowicach – zapewnienie obsługi gastronomicznej
Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów z siedzibą w Zabierzowie, ul. Szkolna 2, zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiot zamówienia: zapewnienie obsługi gastronomicznej podczas Dożynek Gminnych w Bolechowicach w dniu 19 sierpnia 2018 r., miejsce imprezy – Bolechowice, ul. Winnica, „Plac przy Aptece”.
- Opis zamówienia:
w ramach zamówienia wykonawca zobowiązuje się do:
a) przygotowania ogródka gastronomicznego serwującego: dania z grilla, dania obiadowe i barowe, napoje zimne bezalkoholowe, piwo, napoje gorące (herbata, kawa);
b) przygotowania stoiska z popcornem, goframi, watą cukrową, słodyczami (żeliki itp.), lodami, zabawkami (balony itp.);
c) wszystkie artykuły muszą być wydawane w jednorazowych plastikowych/papierowych opakowaniach;
d) zapewnienia wyposażenia namiotu (stoły i ławy) na minimum 300 osób;
e) przygotowania dodatkowych min. 200 miejsc siedzących wraz z parasolami;
f) rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora;
g) zapewnienia agregatu prądotwórczego do własnego użytku;
h) zapewnienia dodatkowego grilla, rollbaru oraz stanowiska do wydawania napoi w strefie VIP;
i) zapewnienie obsługi kelnerskiej i wyposażenia strefy VIP (około 80 osób);
j) zapewnienia bezpłatnych 300 posiłków (do wyboru: karczek, szaszłyk, kaszanka, filet z kurczaka, kiełbaska; pieczywo i dodatki /ketchup, musztarda, ogórek kiszony/; napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;
k) zapewnienia 250 obiadów wydawanych z bemarów (sztuka mięsa w sosie, ziemniaki, zestaw surówek i napój lub piwo). Bloczki uprawniające do skorzystania z posiłku wykonuje organizator imprezy;
l) zapewnienia bezpłatnych 150 dodatkowych piw. Bloczki uprawniające do skorzystania wykonuje organizator imprezy;
m) zapłaty 1 000 zł /jeden tysiąc złotych/ za wynajem miejsca pod stoiska handlowe;
n) zapewnienia utrzymania porządku w obrębie stoisk i namiotów gastronomicznych, miejsc konsumpcyjnych pod parasolami w trakcie imprez oraz po jej zakończeniu;
o) wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych;
p) posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych;
r) ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala Wykonawca biorąc pod uwagę charakter imprezy.
3. Termin realizacji zamówienia: 19 sierpnia 2018 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
I. Oferta musi zawierać:
a) nazwa wykonawcy;
b) adres wykonawcy;
c) telefon kontaktowy;
d) NIP wykonawcy;
e) REGON wykonawcy;
f) proponowaną kwotę netto, kwotę stawki VAT oraz kwotę brutto za jeden posiłek uwzględniony w pkt. 2 k;
g) warunki płatności;
h) specyfikacja urządzeń gastronomicznych;
i) informacja o ilości osób obsługi;
j) informację o posiadanych uprawnieniach do wykonywania określonej działalności, oraz posiadanym potencjale technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
k) oświadczenie, że Oferent znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
l) czas potrzebny do realizacji zamówienia;
m) inne istotne warunki wykonania zamówienia;
II. Nie spełnianie przez Oferenta któregokolwiek z ww warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 1 sierpnia 2018 roku do godz. 15.00 w formie:
– pisemnej (osobiście albo listownie) na adres: Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów, ul. Szkolna 2, 32-080 Zabierzów
lub
– w wersji elektronicznej na e-mail: amajka.sckipgz@gmail.com
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Majka